You are here

Turn to Dark

Author:

Average: 3.8 (4 votes)

Comments

Meme Man's picture

Damn , that shit good

bob13222 's picture

its really good please make more

(verified)'s picture

wtf is wrong with the 3 of u!? this shit is fucked up

Dr.cockter's picture

I second that

PureLover's picture

I tripple that

Jeff's picture

I fourth that

Fapper21's picture

I agree I'm the one of the five

Anonymous's picture

ban the person who made this this is pretty fucked up

Hax4dayz's picture

What the fuck dude

mitchWithATinyDick's picture

not a fan of he rape  but still good 6/10

Anonymous's picture

woah, thats like, fucked up

Edgelord 2: Edge Harder's picture

As the name suggests this is pretty dark, somehow I feel it would be darker if it wasn't furry, though I do like it how it is

Anonymous's picture

Ban this is torture porn. Digesting BAN this

Anonymous's picture

Omg lol I love this

AAAAAAHHHHH's picture

WHAT THE FUCKING FUCK DID I JUST READ(?) THIS SHIT IS FUCKED UP OH MY GOD

 

Peter Enis's picture

Damn thats wrong on so many levels

Notbad.jpeg's picture

would've been better without rapey themes but it's pretty good 

i care about things 's picture

please dont let anyone die :c

No's picture

I've jacked to some fucked shit before, but this is a bit much.

 

Wth is this?!?!?!'s picture

This is fucking torture porn! You must be some sadistic fuck to make this! Who the fuck fantasizes about raping children and make them have sex with other children!?!? Who ever takes pleasure in this is a fucking monster!

 

i alreddy uploaded page 17 an e hentai

verybad.jpeg's picture

alright the needle crap has really turned me off

this artist went too far! i thought this was about porn not about violence 

truely appaling material... 

Steph's picture

Hmmmm rape is awesome

Add new comment

CAPTCHA