You are here

A760 - Morty and Summer

Comments

Anonymous's picture

Why the hell is Jesus in a porn site?

Anonymous's picture

I mean this could technically be cannon considering the infinite possibilities throughout infinite universes

Anonymous's picture

Well i guess no heaven for me? But then again you are here too

Anonymous's picture

YES DADDY!

Anonymous's picture

lmfao

Anonymous's picture

THAT MORTYS WISH CAME TRUE!!! XD

...for a friend of his...

Anonymous's picture

needs more content to be a good fap.

Anonymous's picture

Can someone please explain the humor or jokes 

Anonymous's picture

Just watch the Show!

ffs

Anonymous's picture

Thicc jebus has landed

 

Anonymous's picture

Would have liked to see more dildo summer and a continuation of Beth masturbating 

Thekingoftheslayers's picture

I wish you would have drawn morty getting pegged by that dildo

Im Fucking unknow's picture

This shit made me laugh more then interested. More like more interested in the comedy 

God's picture

...... how could I let this happen

jesis 's picture

We let them alone for one day and this happens well great what now start over and try again?

Anonymous's picture

You need an iq over 9000 to understand thos comic

Fan's picture

For a friend

.....'s picture

meh it's fine I guess

Anonymous's picture

I like how rick just not having it with anyone’s shit lmao. Plz continue XD

Hacka's picture

Continiue Of Pic 3 xD Pls ?

Anonymous's picture

Please make another one

 

xXx_Thot slayer_xXx's picture

fucking hilarious... i can die happy now. (not my proudest fap)

Darkness's picture

this is horrible just the worst comic I will read ever

....'s picture

Nerd  orty got hes dream wich done tho

Nah's picture

YOU're the worst comic i will read ever

Anonymous's picture

Who's stopping ya. Go read something else. Us Rick and Morty fan think it's hilarious. It's a Freakin comic for crying out loud. Damn.

Anonymous's picture

Nice comeback 

Anonymous's picture

Your a nice comeback

 

Pages

Add new comment