You are here

A Villains Bitch

Comments

Anonymous's picture

What is wrong with the world

Anonymous's picture

Nice name for the comic-I'm trying to be nice whoever made this cuz I'm dum okay

Anonymous's picture

Im finna bust a fat nut here

Anonymous's picture

Wanna bust a nut in my mouth

 

Anonymous's picture

I fucking hate this shit 

Anonymous's picture

yes hmp

Anonymous's picture

sorry you have been misinformed, the scat comics are not here.

Anonymous's picture

Fat nut

 

Anonymous's picture

We Needs Moore

 

Anonymous's picture

protip: state that at the creators website, not here where it just gets reposted.

Anonymous's picture

where at? links?

Anonymous's picture

Ist greate pls mooor 

Anonymous's picture

This comic is BULLSHIT

Anonymous's picture

like you

 

Anonymous's picture

fuck this shitty comic

Anonymous's picture

then stop reading mofo.

nobody needs you here.

Anonymous's picture

Very very hot shit! I want more and can't wait to see what's happend next to Kim. I hope Shego and Bonney whipped her very hard!

Anonymous's picture

Amazing but wheres the ending?

Anonymous's picture

Well I kinda jerk off. I was thinking that I will read this without a mere problem but its hottest comics I ever saw. In a half I started to jerk off. I want more please, we are waiting.

Anonymous's picture

You really need to add more

Anonymous's picture

Needs more

Anonymous's picture

Needs more

Anonymous's picture

Now my butthole hurts

Anonymous's picture

I hate myself for enjoying that

Anonymous's picture

Needs more

Anonymous's picture

This is great stuff! I wanna see more of Ron putting it to Kim!

Anonymous's picture

Needs like 10 pages more only two really

 

Anonymous's picture

Needs more

Anonymous's picture

Did she just put her entire foot/hand in her ass. Guess the ugandans were right about us

Anonymous's picture

Needs alot more

 

Pages

Add new comment