You are here

Bonerlands: Tiny Tina's Tea Party

Comments

Anonymous's picture

Fuck

yolanof's picture

wtf happened here xD

Anonymous's picture

WTF am i herefrown

Anonymous's picture

Y’all niggas really having religious discussions in the comments of porn damn, just beat yo meat and then delete, fuck.

Anonymous's picture

True

 

L,D's picture

Ok then

Annonomous's picture

Bruh, if you can't handle do search for it.

Pred4toR's picture

I've been warned

A person with thick skin's picture

Wwoooooot? Shädman making pretty dark and heavy nsfw porn comics? How could this beeeee, wish I hadn't just jumped into one of his comics, bother to scroll throughout every single page and then comment how disgusting it is!...

 

 

 

Anonymous's picture

im ok weth darck staff but his staff is not darck to me becaus i founded bad

Anonymous's picture

What

Ash

Anonymous's picture

This comic is just so fucking ugly and bad

Anonymous's picture

Let's see YOU do better then

Anonymous's picture

OMG!!  The animation is great!  Wish more authors would do GIF  Good going Shädman

Anonymous's picture

NO NOOOOOOOOOO. STOP THIS LESBIAN SHIT RIGHT FUCKING NOW. IT'S WRONG AND DISGUSTING

I THINK I'M GOING TO VOMIT

Anonymous's picture

Why exactly is "lesbian shit" wrong and disgusting?

Anonymous's picture

why becaus in rligan way its wrong

 

also god hate gay and lesbian

Anonymous's picture

God doesn't hate those things. Actually read the bible smh. But JESUS HIMSELF also taught to be nice to EVERYONE and to treat EVERYONE with respect. Therefore YOU are going to hell buddy.

crytharian's picture

jesus died so that we may sin so all who reject the devil and choose jesus go to heaven 

Dab king's picture

STFU 

Anonymous's picture

Ur on a porn site were there are kids having sex sometimes and incest though

Anonymous's picture

Your right my brother no realy i hate lesbian and gay porn its shit and ugly

Anonymous's picture

That's what's bothering you about all off this?

 

Anonymous's picture

YES FUCKING YES

innocent bystander's picture

dude there is rape, incest, pefdophilia, demons, the various shit shadman performs... and it is same sex stuff that crosses the line?

Anonymous's picture

Deal

 

Add new comment