You are here

Irresistible Nature

Author:

Average: 2.7 (3 votes)

Comments

You tell me's picture

i really like it and I want more soon please

 

how much u wanna bet there is going to be a gang bang soon

Dick's picture

I Love it please more

Anonymous's picture

Color?

Anonymous's picture

A lot of people don't Color for a good reason.

It takes a lot of time to, not only Color, but also choose Right Colors, and to shade everything.

MrFuckYou's picture

This is a metaphor for Chris Chan, I just know it.

Yooy's picture

Y'know, I kinda definitely side with metal here.

GarlicBread's picture

Boii what the fuck is wrong with u people.

Mani's picture

We could use some fuck

steve's picture

this is crazy, even for me

Anonymous's picture

I wanna more!!

Anonymous's picture

We need more, its so good

Freak's picture

Ok wait so correct me if Im wrong but it goes like Sonic turned into a chick then tails and she had to do hero stuff then she is caputurd by these mind controled guys and the only way to break the mind control is for Sonic to be banged by guy infront of the guys that were mind controled this is like a pargraph of me just trying to figure out wth is going like

.'s picture

i guess u rite

Anonymous's picture

I guess

ur mom's picture

nigga put his ocs in there

Anonymous's picture

Boi wtf

Anonymous's picture

Wait that's Amy's costume, we are getting into roleplay territory here guys...

Anonymous's picture

color plz

 

Anonymous's picture

No matter how you look at this comic it's gay 

Anonymous's picture

When the plot so good you gotta stop fapping

Add new comment

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.