You are here

Mystic Tantra

Comments

Anonymous's picture

one of the better ones ive seen story is a bit fucked but animation is spot on 

 

Anonymous's picture

No homo

Anonymous's picture

Porn? Or just sex with many animals... I dessagre with this. What happens to the love comics like " I Wish " or " You Know You Love Me " of doggear. What's happend to that lovely and gorgeous comics. This is a little extreme in my opinion. It's kinda likeliness but is to mammals. So Judy is a fucking doll? Yes it's a fucking doll alright but. It's the fucking doll of nick Wilde. Not of ever mammal and animal in all zootopia y bunny borrows country. Yeah yeah I'm a hater of the group porn, hater of infidelity or wife shared. But this is a carton ( unfortunately ) I love Judy. And I like how nick fucks Judy. It's making love. Well you can continue with your stuff. Don't forget to clean you and your browser :)

 

and please more judy X nick

more: Making Love.

bye for now :) 

Anonymous's picture

Lel

Anonymous's picture

Lel

Anonymous's picture

Props to making the best comics ever

 

Anonymous's picture

I still would’ve liked to see nick and Judy get together after this like if they were swingers 

Anonymous's picture

I nutted but not to the gay shit change plzzzzzz

 

Anonymous's picture

i like how it’s divided it shows the gay side but it doesn’t stray from judy being hammered either...

the gay stuff doesn’t turn the straight people away and the straight stuff isn’t a turn off for the gays either...

it leans more on Nick but not enough for this to be a full out gay comic.

i’m as straight as a kite but this comic is one of my favorites from zootopia.

Anonymous's picture

True shit 

Anonymous's picture

and for the bisexuals its just an allround fun party haha speaking of which is there a hidden genre of porn like this with this sort of set up or is this the only case of this? does anyone know?

 

Anonymous's picture

Finally gay comic!!! Please more gay comic. Do something like section for gays 

Anonymous's picture

The fuck is wrong with you

Anonymous's picture

I like how you say that there's something wrong with a person that just likes gay porn

Anonymous's picture

I meant gay but pretty good but I'm too dumb to comment right so don't mind me

Anonymous's picture

Damn this is gay pretty good

Anonymous's picture

Nobody’s commented in awhile 

Anonymous's picture

Damn, this shit hella gay but somewhat good aswell.

Anonymous's picture

This is fucking gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay gay

Anonymous's picture

If your spamming gay then your gay 

 

Anonymous's picture

You're*

Anonymous's picture

no u 

Nofaggots's picture

MISS ME WITH THAT GAY SHIT NIGGA 

Anonymous's picture

Why so serious?

Anonymous's picture

I came

HeyVsauceMichaelHere's picture

Where are your fingers

Hotty's picture

I would like to see an elephant or giraffe (maybe both) with giant cocks pounding Judy.

This is weird's picture

pfft this is GAYYY

Hshjahajs's picture

Who would you fuck Nick or Judy

Anonymous's picture

Nick

Pages