You are here

Please! Cheer Me!

Comments

Anonymous's picture

Wtf

Anonymous's picture

YOU MOTHER FUCKER WHY DID YOU MADE THIS SHIT

Anonymous's picture

FOUR WORDS:

 

THIS COMIC IS SICK

Anonymous's picture

Those were six bruh

Anonymous's picture

Man this ia a big gooooooooooood comic Andreea i cant a part 2

Anonymous's picture

Gumball has a fat ads

 

Anonymous's picture

Make chapter to with gummball sucking penny dick more

 

Anonymous's picture

Yes

Anonymous's picture

Reply

Anonymous's picture

Hello

Anonymous's picture

I know I'm into some freaky shit now

Anonymous's picture

Meh

Anonymous's picture

Confused boner

Anonymous's picture

Hhhhh

 

 

Anonymous's picture

Not my proudest fap

Anonymous's picture

The fuck is this I know I read this but I thought this was good but when I took a good look at it i saw a DICK LIKE WTF BRO ANYONE WHO IS A HATER CAN SUCK A DICK BECAUSE I DON'T LIKE TO LIE ABOUT THING SO GO SUCK A DICK IF UR A HATER OF THIS COMMENT

Anonymous's picture

Really bro no comas, almost died trying to read all of this.

Anonymous's picture

THIS WAS MY FAV SHOW WTF?!

Anonymous's picture

I came 10/10

Anonymous's picture

So...

Im Gay Now?

Anonymous's picture

I feel the same am i now

 

Anonymous's picture

Naaa just homosexual

Anonymous's picture

Why my pp hard? 

Anonymous's picture

Lmao

Anonymous's picture

#BLAME FORTNITE

Anonymous's picture

#BLAMEFORTNITE

Anonymous's picture

#BLAMEFORTNITE

 

Anonymous's picture

#BLAMEFORTNITE

Anonymous's picture

When did penny get a dick

Anonymous's picture

Why wouldent u wanna have a boner

 

Pages

Add new comment

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.