You are here

Goblin's Raper!

Author:

Section:

Average: 2.9 (17 votes)

Comments

Anonymous's picture

Why this tho

Anonymous's picture

Everyone knew this was gonna happen since episode 1. It was really inevitable

Anonymous's picture

You poor ass holes that don't speak Japanese.  But that's OK because all they are saying is FUCK ME HARDER  MAKE CUM OMG I,M CUMMMMING

Anonymous's picture

That’s some good translation. 

half yes the others no there is a bit of story dialog

Anonymous's picture

In color plz

 

Anonymous's picture

Someone Fucking Translate This Shit.

Add new comment

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.