You are here

Miss Pink Sweet

Average: 2.3 (286 votes)

Comments

Anonymous's picture

Is this legal or do i need to speak to someone about this because  its so fucked up?

Anonymous's picture

I too am disappointed in myself when the rape started my blood cells jetted to my brain and stayed there that shit was fucked

 

Anonymous's picture

Not proud but will watch this again before I go to sleep 

Anonymous's picture

This nearly happened to my girlfriend once she was meeting up with an old friend and her old friend planned to rape her but she brought me along just in case the second he tried to do something I put his ass on the ground broke his arms and legs and then I broke his nose

Anonymous's picture

and then you got the nobel prize

Anonymous's picture

and then everybody clapped

Anonymous's picture

I feel you  something like this happened to a friend of mine it was night and I had a bent metal pipe to fuckaround with. This was in Phoenix so yeah she was being raped by this big motherfucker with a knife and I jumped on him and beat the shit out him with the pipe and he stab me in the arm and cut my face so I broke his jaw with the pipe he had  to go the hospital so did my friend to be girlfriend because she had cuts all up her legs chest tits and around her genitals I went to jail for attempted murder but got free because of the circumstances I was in at the time so yeah man I feel you 

Anonymous's picture

Is it natural to go from rock hard to limp in nerly instantly

Anonymous's picture

Is it possible to unsee things

Anonymous's picture

JFC THAT WAS HORRIFIYNG.. Not my proudest nut tho

Anonymous's picture

HOLY SHIT THIS VIDEO IS BAD

Anonymous's picture

STOP IT!

isnt funny anymore

Anonymous's picture

who the fuck wanna see this shit

cmon i wanna see a nice story funny action fantasy       not this fucking bullshit

Anonymous's picture

Always meet in a public place. Seriously doesn’t matter who you are, don’t trust that people are who they say they are until you meet them.

Anonymous's picture

Ew

Anonymous's picture

Who the fuck made this shit?

Anonymous's picture

Hey despacito play alexa

Anonymous's picture

Looked like the rapist whizzed all over himself and in his fucking mouth WTF!

Anonymous's picture

Now she has kids

 

Anonymous's picture

At least he wasn't lying about dick size?

Anonymous's picture

I hate people that would go out of there way just to have fired sex on someone that's just cruel no one should be forced into it they should get to choose who they fuck not forced 

Anonymous's picture

To be Honest, its her fault. Never trust someone. Btw, dhe is damn Hot but be serious, NEVER trust someone guys.

Anonymous's picture

Not my proudest nut

Anonymous's picture

Agreed 

Anonymous's picture

That was not sexy. That was,in fact, FUCKING DISGUSTING

Anonymous's picture

I agreed

 

Anonymous's picture

Agree

 

Anonymous's picture

I thought it was ok until I saw my 7th grade science teacher was the rapest.

After that it was jus FUCCING D E S C u s TING

Anonymous's picture

Lol

 

Anonymous's picture

Man being forced to watch made me realize and remember that there's I sick fuck​​​s I repeat sick fucks out in this world

Pages

Add new comment